Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 56 iki 60 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Availability management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:57Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:56

Pateikiamumo valdymas (Availability management) - ITIL metodologijos sritis, kartu su Service Level management kontoliuojanti paslaugų kokybę (pateikiamumą, patikimumą ir pan.). Šiems vertinimams naudojamos monitoringo programos, incidentų statistika ir t.t.. Pagrindinis šio proceso tikslas - padėti optimizuoti paslaugų kokybę už saikingą kainą.

Esant išvystytam pateikiamumo valdymo procesui, egzistuoja šie subprocesai:

... Skaityti daugiau(452 žodžių)

Change management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:53Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:53

Pakeitimų valdymas (angl. Change management) - plati sąvoka, į kurią gali būti įtraukta praktiškai visa įmonės veikla, kuri tik nėra susijusi su gedimų šalinimu, veiklos rodiklių įvertinimu ir pan.. Siauresne prasme pakeitimų valdymas - tai bet kokių darbų, kurie tik susiję su CMDB pakeitimais, valdymas.

Dar kuriant konfigūracijų valdymo metodologijas, buvo įsitikinta, kad teisingą informaciją apie naudojamus resursus, įrangą, programas ir pan. įmonė gali turėti tik tada, kai visi tokių resursų įvedimai, pakeitimai ir šalinimai yra registruojami (kitaip tariant, išsaugomi reikalingi duomenys). Konfigūracijų valdymo procesas pats savaime negali užtikrinti, kad CMDB bus teisinga ir pilna: net atkakliausias konfigūracijų administratorius gali nesužinoti apie realiai atliktus įrangos pakeitimus ar naują įrangą, todėl, jei nėra pakeitimų valdymo, netgi teisinga ir pilna CMDB ilgainiui tampa neteisinga, joje išlieka tik dalis įmonės įrangą aprašančių įrašų. Todėl reikalingas procesas, kuris užtikrintų, kad visi pakeitimai atsispindėtų įmonės naudojamoje CMDB.

... Skaityti daugiau(434 žodžių)

IT Service continuity management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:51Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:47

IT Service Continuity Management (IT SCM) yra procesas, skirtas katastrofų, susijusių su IT paslaugų nutrūkimu, valdymui. Šio proceso pagalba užtikrinamas IT paslaugų tiekimo nenutraukimas bei verslo tęstinumas.

IT SCM sąveikauja su visais ITSM/ITIL procesais, ypač su:

... Skaityti daugiau(389 žodžių)

Service support

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:41Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:41

Service support (paslaugų palaikymas) - šeši ITIL procesai, skirti klientų bei paslaugų aptarnavimui. Šių procesų paskirtis - užtikrinti, kad klientas būtų efektyviai aptarnaujamas, paslauga būtų kiek įmanoma kokybiškesnė, gedimų šalinimas būtų optimalus, o įvairūs techniniai pakeitimai nedarytų neigiamos įtakos paslaugos gavėjui.

Service Support nagrinėja šiuos procesus:


  • Service desk (Help desk, klientų aptarnavimo padalinys) - ITIL nagrinėjamas kaip funkcija, perduodanti klientų užklausimus, incidentus ir pan. į kitus procesus.
... Skaityti daugiau(267 žodžių)

Service delivery

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 03:39Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:39

Service delivery (Paslaugos teikimas) - tai paslaugų teikimo klientui valdymas. Paslaugų teikimo procesai užžtikrina, kad paslaugos būtų pateikiamos taip, kaip nurodyta sutartyje tarp kliento ir paslaugos teikėjo, formalizuoja įsiparigojimus, užtikrina pastarųjų priežiūrą. Tradiciškai, paslaugos teikimas susideda iš penkių disciplinų, tačiau neretai prie jų prijungiama atskira ITIL sritis - IT Security management (IT saugumo valdymas).

... Skaityti daugiau(318 žodžių)

Ankstesnis 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai