itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (7)Naršyti Puslapiai (8)Naršyti Puslapiai (9)Naršyti Puslapiai (10)Naršyti Puslapiai (11)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 41 iki 45 iš 67 Ankstesnis Kitas ISPLISPL (angl. Information Services Procurement Library) - tai IT paslaugų ir įrangos pirkimo metodologija, sukurta 1999, finansuojant Europos Komisijai. Metodologija kurta, smarkiai orientuojantis į ITIL bei PRINCE2 valdymo metodologijas, paremta geriausiomis praktikomis (best practice), tyrimu apie maždaug 200 realių pirkimų. Pagrindiniai ISPL tikslai - rizikos valdymas (risk management), kontraktų valdymas bei planavimas, atsižvelgiant tiek į paslaugos gavėją, tiek ir į paslaugos tiekėją. ... Skaityti daugiau(191 žodžių)itSM ForumasitSM forumas pasikraus po kelių sekundžių. Jei forumas nepasikrauna, paspauskite ČIA
APMAlignability Process Model (APM) - supaprastintas ir konkretizuotas ITIL metodologijos variantas, 1999-aisiais pradėtas kurti "Service Management Partners" kompanijoje. APM labiau, nei ITIL orientuotas į didelių kompanijų IT aptarnavimo skyrius, mažiau dėmesio kreipia į programinės įrangos kūrimą ir pan. - pvz., Release management procesai nagrinėjami labai paviršutiniškai. Skirtingai, nei ITIL, APM modelis yra komercinis, ne atviras. ... Skaityti daugiau(375 žodžių)Six SigmaSix Sigma - tai statistiniais metodais paremta įmonės veiklos kokybės gerinimo metodologija. Metodologijos pavadinimas yra kilęs iš graikiškos Sigma raidės, matematinėje statistikoje reiškiančios nuokrypį. Šešios sigmos (six sigma) reiškia 3,4 defekto iš 1 000 000 gaminių - kitaip tariant, beveik idealų gamybinį procesą. Six Sigma buvo sukurta XX a. 9-ojo dešimtmečio viduryje, "Motorola" kompanijoje, siekiant išspręsti kokybės problemas. Metodologija išplito dešimtmečiu vėliau, daugiausia tarp gamybos įmonių, o po to, kai 1995 m. ji tapo oficialia "General Electric" verslo strategija, Six Sigma susilaukė tarptautinio pripažinimo ir tapo viena iš populiariausių gamybos valdymo metodologijų. General Electric teigia, kad ši metodologija itin pasiteisino - lėktuvų varikliai veikia 9 sigma kokybės lygmenyje. ... Skaityti daugiau(775 žodžių)CRMCRM (angl. Client Relationship Management) arba Ryšių su klientais valdymas - tai, greičiau, ne tiek metodologija, kiek rinkinys programų bei idėjų, palengvinančių marketinginių akcijų valdymą, paslaugų pardavimą bei palaikymą įvairiose, ypač - prekybinėse įmonėse. Pirmosios tokios idėjos kilo tada, kai apie 1970-1980 pardavėjai sugalvojo IT panaudoti klientų duomenų bazes tam, kad surinkti kontaktinę klientų informaciją reklaminių pasiūlymų siuntimui. Vėliau truputį išplėstos sistemos buvo panaudotos dar ir klientų atrankai, remiantis ankstesniais pirkiniais, o dar vėliau - ir reklaminių akcijų efektyvumo įvertinimui. ... Skaityti daugiau(338 žodžių) |
Raktažodžiai
|