itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (6)Naršyti Puslapiai (7)Naršyti Puslapiai (8)Naršyti Puslapiai (9)Naršyti Puslapiai (10)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 36 iki 40 iš 67 Ankstesnis Kitas ITIL ir ISO-9000Labai dažnai tenka išgirsti klausimus apie ITIL ir kitų metodologijų, ypač - ISO-9000 grupės standartų palyginimą. Kartais galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 (ar kita aukšto lygio valdymo metodologija, pvz., Balanced Scorecard) sako, ką reikia daryti, o ITIL sako, kaip reikia daryti, tačiau šitoks palyginimas nėra labai tikslus. ISO-9000 (kalbant apie reikalavimus - ISO-9001) - tai visą įmonės veiklą apimanti metodologija, kuri reikalauja valdomumo ir parduodant paslaugas klientams, ir parenkant bei mokant darbuotojus, ir valdant darbo įrankius, ir t.t., tuo tarpu ITIL - tai gan specializuotas geriausių IT praktikų rinkinys. Dar daugiau, ISO-9000 gan detalizuoja reikalavimus bendrąjai įmonės vadybai, tuo tarpu ITIL netgi neaprašo savo vietos bendroje korporacinėje struktūroje. Taigi, bandant paaiškinti tokius skirtumus, galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 abstrakčiai aprašo bendrą įmonės veiklą, tuo tarpu ITIL detaliai aprašo IT veiklą bei sąryšius su kitomis įmonės veiklomis. Bene geriausiai tai demonstruoja žemiau esanti schema, kurioje pavaizduota IT paslaugomis paremta įmonė (galim prisiminti, kad tai tipinis, vidurinis atvejis, o IT paslaugų teikėjai bei su IT menkai susijusios įmonės - tai du menkiau ITIL nagrinėjami kraštutinumai). ... Skaityti daugiau(289 žodžių)Metodologijų palyginimasEgzistuoja daug procesinio valdymo metodologijų, kurios gerokai skiriasi skirtingais savo aspektais, pritaikomumu, abstrakcija, etc.. Nesigilinant į labai specifinius modelius (pvz., skirtus išimtinai programinei įrangai ar pan.), visada norisi apibendrinti ir palyginti populiaresnes metodologijas, pvz., ITIL, ISO-9000, CMM, Six Sigma, CobIT - tiesiog tam, kad būtų galima įvertinti, kiek kurią metodologiją apsimoka diegti, kiek tai sunku, kokioje srityje ją labiau verta naudoti. ... Skaityti daugiau(1148 žodžių)Procesinis valdymasProcesinis valdymas - tai nauja įmonių vadybos kryptis, paremta idėja, kad valdyti reikia ne kažkokią organizacinę struktūrą, bandančią kažkaip suteikti klientui paslaugas ar pagaminti prekes, o pačias veiklas - procesus. Procesinis valdymas yra paremtas Edvardo Viljamo Demingo nuodugnaus žinojimo sistema (System of Profound Knowledge) bei klasikiniu tapusiu Demingo ciklu (PDCA, Plan-Do-Check-Act - Planuoti-Daryti-Tikrinti-Keisti). Sukurti JAV, po Antrojo Pasaulinio karo, šie metodai sukėlė "Japonijos ekonominį stebuklą", o vėliau išplito po visą pasaulį. Būtent šiais metodais ir idėjomis yra paremtos visos šiuolaikinės procesų valdymo metodologijos, pvz., ITIL, Six Sigma, Balanced Scorecard, TQM, CobIT, ISO-9000, etc.. ... Skaityti daugiau(1713 žodžių)itSM.lt tikslaiKas mes esame?Mes - tai grupelė ITIL, ISO-9000 ir kitų gerų praktikų bei procesinio valdymo metodologijų specialistai, siekiantys pagerinti Lietuvos įmonių būklę bei vienaip ar kitaip siejantys su procesiniu valdymu ir savo asmeninę ateitį: profesinę karjerą, verslą ar kitus tikslus. Mūsų tarpe jau yra ir ITIL konsultantų, ir ISO-9001 standartą įdiegusių kokybės vadovų, ir verslininkų. ... Skaityti daugiau(113 žodžių)MOFMicrosoft Operations Framework - Microsoft kompanijos procesų valdymo metodologija, skirta užtikrinti kokybiškam darbui su Microsoft programine įranga. Sukurta ITIL bei senesnės metodologijos - Microsoft Solutions Framework pagrindu, paskutiniu metu keičiasi, vis labiau artėdama prie ITIL. MOF buvo kuriama, kaip specializuota metodologija, orientuota į Microsoft produktus bei efektyvų programinės įrangos sprendimų valdymą, turi tam tikras projektų valdymo priemones. Metodologija susideda iš keturių dalių, vadinamų kvadrantais, kuriems priskiriami skirtingi ITIL procesai: ... Skaityti daugiau(216 žodžių) |
Raktažodžiai
|