Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 6 iki 10 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Kokybės įrankiai

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 02:54Sukurtas: 24 Vas 2008, 00:29

Pagrindiniai procesinio (kokybės) valdymo įrankiai (priemonės sėkmingai įmonės veiklai įgyvendinti) - kokie jie yra ir kaip gi juos naudoti?

Iš esmės, visas šias priemones galima suskirstyti į tris grupes:

  • strateginės - valdančios visą įmonę ilgalaikėje perspektyvoje
  • operacinės - padedančias susieti kasdienę veiklą su ilgalaikiais įmonės tikslais
  • taktinės - taikomos kasdienėje veikloje, naudojamos žemesnių grandžių darbuotojų
... Skaityti daugiau(632 žodžių)

Iš ko susideda paslauga

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 02:30Sukurtas: 22 Lap 2009, 01:46

Help_Key.jpg Manyčiau, kiekvienas, ar bent jau beveik kiekvienas verslo įmonės vadovas žino, kad klientas - tai viskas. Klientas neša pinigus, jo dėka įmonė egzistuoja, darbuotojai gauna atlyginimus, o pats vadovas irgi turi darbą. Būtent todėl sakoma, kad kliento noras - įstatymas. Bet kaip nustatome, ar klientas patenkintas gaunama paslauga ar preke?

Viena iš dažniausių problemų, kamuojančių įmones ir trukdančių gauti gerus rezultatus - tai ta pati ISO-9001 standarte apibrėžiama "orientacija į klientą". Vienas iš esminių dalykų, optimizuojant bet kurią įmonę - tai visų be išimties jos padalinių pertvarka tokiu būdu, kad būtų įmanoma bent netiesiogiai įvertinti tokio padalinio naudą, atnešamą klientui, o tuo pačiu - ir įmonei.

... Skaityti daugiau(772 žodžių)

Katastrofiška problemėlė

PuslapisKeistas: 19 Spa 2009, 05:11Sukurtas: 18 Spa 2009, 15:22

informacijos_valdymas.jpg Kiekvienas darbuotojas yra matęs, kaip aukščiausia įmonės vadovybė sugalvoja ir paskui daro įmonėje visokias nesąmones. Ir kiekvienas aukšto lygio vadovas yra matęs, kaip darbuotojai nesuvokia logiškų sprendimų. Keista realybė?

Daugelis yra matę ir situaciją, kai reikalingi sprendimai, atrodytų, aiškūs, tačiau vadovybė jų nepriima, o jei ir nusprendžia - tų sprendimų kažkodėl nepavyksta įgyvendinti. Nereta įmonė pakliūna į tokią pelkę, kur atrodo, kad viskas blogai, o nieko pakeisti, kiek bebandytum, nepavyksta... O juk yra kažkokios priežastys, dėl kurių šitaip nesiseka.

... Skaityti daugiau(1492 žodžių)

Naujas Lietuvos prekės ženklas

PuslapisKeistas: 13 Rugs 2009, 14:32Sukurtas: 13 Rugs 2009, 14:11

eziukas_2-1.jpg Atrodytų, nemažai jau praėjo laiko nuo tų aistrų dėl Lietuvos prekės ženklo. Pirmiausiai išaiškėjo, kad nugalėtojas - tiesiog akivaizdus plagiatas, vėliau Lietuvos prekės ženklu buvo išrinktas visiškai jokių jausmų nesukeliantis spalvotų stačiakampių kratinys.

Panagrinėkime, ką turi daryti geras prekinis ženklas, ypač toks - skirtas turistams:

  1. Prekės ženklas turi sukelti aiškius teigiamus jausmus potencialiam klientui: pasitikėjimą, geranoriškumo pojūtį. Klientas iš prekės ženklo turi gauti galimybę nuspėti, kokio lygio paslaugas jis gaus. Ženklas pats turi tapti pardavėju, pasakojančiu apie produktą ir įtikinančiu pirkti - atvykti į Lietuvą.
... Skaityti daugiau(406 žodžių)

Ričardas Savukynas

PuslapisKeistas: 9 Rugs 2009, 10:01Sukurtas: 8 Rugs 2009, 05:54

ricardas_savukynas_01.jpg Ričardas Savukynas - svetainės itSM.lt įkūrėjas ir pagrindinis autorius. Dirbo žurnalistu, vėliau - IT srityje: 2000 pradėjęs karjerą tuo metu didžiausioje Pabaltijo IT įmonėje Microlink (apie 1000 darbuotojų), tapo vienu iš IT vadlymo metodologijos ITIL diegėjų visų trijų šalių įmonėse, vėliau - Microlink Lietuva kokybės vadovu, sertifikavo įmonę pagal ISO 9000 standartą.

... Skaityti daugiau(82 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai