Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 41 iki 45 iš 67   Ankstesnis   Kitas

ITIL ir ISO-9000

PuslapisKeistas: 7 Vas 2008, 00:53Sukurtas: 7 Vas 2008, 00:53

Labai dažnai tenka išgirsti klausimus apie ITIL ir kitų metodologijų, ypač - ISO-9000 grupės standartų palyginimą. Kartais galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 (ar kita aukšto lygio valdymo metodologija, pvz., Balanced Scorecard) sako, ką reikia daryti, o ITIL sako, kaip reikia daryti, tačiau šitoks palyginimas nėra labai tikslus.

ISO-9000 (kalbant apie reikalavimus - ISO-9001) - tai visą įmonės veiklą apimanti metodologija, kuri reikalauja valdomumo ir parduodant paslaugas klientams, ir parenkant bei mokant darbuotojus, ir valdant darbo įrankius, ir t.t., tuo tarpu ITIL - tai gan specializuotas geriausių IT praktikų rinkinys. Dar daugiau, ISO-9000 gan detalizuoja reikalavimus bendrąjai įmonės vadybai, tuo tarpu ITIL netgi neaprašo savo vietos bendroje korporacinėje struktūroje. Taigi, bandant paaiškinti tokius skirtumus, galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 abstrakčiai aprašo bendrą įmonės veiklą, tuo tarpu ITIL detaliai aprašo IT veiklą bei sąryšius su kitomis įmonės veiklomis. Bene geriausiai tai demonstruoja žemiau esanti schema, kurioje pavaizduota IT paslaugomis paremta įmonė (galim prisiminti, kad tai tipinis, vidurinis atvejis, o IT paslaugų teikėjai bei su IT menkai susijusios įmonės - tai du menkiau ITIL nagrinėjami kraštutinumai).

... Skaityti daugiau(289 žodžių)

Metodologijų palyginimas

PuslapisKeistas: 3 Vas 2008, 13:07Sukurtas: 2 Vas 2008, 00:55

Egzistuoja daug procesinio valdymo metodologijų, kurios gerokai skiriasi skirtingais savo aspektais, pritaikomumu, abstrakcija, etc.. Nesigilinant į labai specifinius modelius (pvz., skirtus išimtinai programinei įrangai ar pan.), visada norisi apibendrinti ir palyginti populiaresnes metodologijas, pvz., ITIL, ISO-9000, CMM, Six Sigma, CobIT - tiesiog tam, kad būtų galima įvertinti, kiek kurią metodologiją apsimoka diegti, kiek tai sunku, kokioje srityje ją labiau verta naudoti.

... Skaityti daugiau(1148 žodžių)

Malcolm Baldridge

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:56Sukurtas: 27 Sau 2008, 17:19

MBNQA (Malcolm Baldridge National Quality Award, liet. Malcolm Baldridge vardo Nacionalinis kokybės apdovanojimas) - JAV kongreso įsteigtas įmonių kokybės valdym apdovanojimas bei su juo susijęs primityvus dviejų lygmenų kokybės valdymo modelis, sukurtas 1987 m..

Ir apdovanojimas, ir procesų valdymo modelis buvo sukurti, siekiant išpopuliarinti kokybės sistemas Jungtinėse Valstijose. Pavadintas pagarsėjusio JAV kokybės specialisto Malcolm Baldridge vardu. Procesų valdymo modelis garsinamas, rengiant kasmetinius Malcolm Baldridge konkursus, kuriuose apdovanojamos geriausiai savo procesus tvarkančios JAV įmonės.

... Skaityti daugiau(253 žodžių)

CobIT

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:55Sukurtas: 27 Sau 2008, 15:13

CobIT (Control Objectives for Information and Related Technologies) - viena iš populiariausių IT valdymo metodologijų, kuriama ir palaikoma tarptautinės ISACA organizacijos. Įgyvendina Sarbanes-Oxley verslo valdymo metodologijos reikalavimus IT valdymui.

Dabar naudojamą 3-iąjį CobIT leidimą sudaro 7 metodologiją aprašantys leidiniai bei juos papildantis audito gidas (pastarasis kartais išskiriamas iš šių tarpo, kaip papildomas leidinys):

... Skaityti daugiau(556 žodžių)

Balanced Scorecard

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:54Sukurtas: 27 Sau 2008, 15:26

Balanced Scorecard metodologija (lietuviškai neretai verčiama, kaip "Subalansuota apskaita") - labai apibendrinta verslo valdymo metodologija, giliausiai akcentuojanti ne tiek kokybę ar procesus, kiek apibendrintą įmonės ar įstaigos veiklos įvertinimą. Balanced Scorecard metodologija sukurta apie 1990 Jungtinėse Valsitjose, pagrindiniai kūrėjai - profesoriai Robetas Kaplanas ir Deividas Nortonas.

... Skaityti daugiau(355 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai