itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (4)Naršyti Puslapiai (5)Naršyti Puslapiai (6)Naršyti Puslapiai (7)Naršyti Puslapiai (8)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 26 iki 30 iš 67 Ankstesnis Kitas BebraiBebrai - siaubingi legendiniai gyviai. Dauginasi internetuose. Ėda smegenis. Jei netyčia aptikote šitą puslapį - jums labai pasisekė. Jūs radote puslapį, kuris egzistuoja tik todėl, kad bebrai yra tapę siaubą keliančia Lietuvos legenda.
Vadybos testasSvetainė ilgam buvo apmirusi - nors lankytojai eina ir eina, nauja medžiaga jau ilgai nebuvo čia pasirodžiusi. Taigi, kad kažkas pajudėtų, noriu pristatyti jums paprastutį pramoginį testuką, kuris leis pasitikrinti, ar geras, ar patyręs ir ar visapusiškas esate vadovas. Na, gerai :-) Gal ir ne toks jau paprastas išties tas testas, tačiau jis neformalus, nereikalaujantis metodinių žinių, o daugiau skirtas bendrai patirčiai ir požiūriui įvertinti. ... Skaityti daugiau(150 žodžių)Incident managementIncidentų valdymas (angl. Incident management) - ITIL procesas, atsakingas už gedimų šalinimą. Pagrindinė šio proceso sąvoka - incidentas - reiškia bet kokį paslaugos teikimo sutrikimą, nepriklausomai nuo sutrikimo priežasčių ar kaltininkų. Incidentas turi būti sprendžiamas kuo greičiau atkuriant paslaugos teikimą, nesiaiškinant dėl ko ta paslauga sutriko ar kaip sutrikimo išvengti ateityje. Kai paslauga vėl ima veikti, incidentas laikomas išspręstu. ... Skaityti daugiau(199 žodžių)Problem managementProblem management, (Problemų valdymas) - tai procesas, atsakingas už incidentų (gedimų) priežasčių identifikavimą bei šalinimą. Šio proceso tikslas - atrasti problemas, išaiškinti jų kilmę, rasti jų sprendimo būdus. Suradus sprendimo būdą, pakeitimų valdymo procesas pašalina problemas. Tuo atveju, kai sprendimo būdai nerasti, turi būti atrandami daliniai sprendimai (angl. workaraund), palengvinantys incidentų valdymo procesą. ... Skaityti daugiau(352 žodžių)BSC SWOTBSC SWOT arba Balanced Scorecard SWOT analizė - tai adaptuota SWOT metodika, ištaisanti vieną iš pagrindinių SWOT problemų - visišką nestruktūruotumą pagal veiklos sritis bei dalinai pataisanti SWOT trūkumus, neleidžiančius kurti tarpusavyje susietus planus paskiriems įmonės padaliniams. BSC SWOT analizę 2001 metais sukūrė procesinio valdymo ekspertai Lenartas Norbergas (Lennart Norberg) ir Teris Braunas (Terry Brown). ... Skaityti daugiau(329 žodžių) |
Raktažodžiai
|