Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 31 iki 35 iš 67   Ankstesnis   Kitas

Metodologijų palyginimas

PuslapisKeistas: 3 Vas 2008, 13:07Sukurtas: 2 Vas 2008, 00:55

Egzistuoja daug procesinio valdymo metodologijų, kurios gerokai skiriasi skirtingais savo aspektais, pritaikomumu, abstrakcija, etc.. Nesigilinant į labai specifinius modelius (pvz., skirtus išimtinai programinei įrangai ar pan.), visada norisi apibendrinti ir palyginti populiaresnes metodologijas, pvz., ITIL, ISO-9000, CMM, Six Sigma, CobIT - tiesiog tam, kad būtų galima įvertinti, kiek kurią metodologiją apsimoka diegti, kiek tai sunku, kokioje srityje ją labiau verta naudoti.

... Skaityti daugiau(1148 žodžių)

ITIL ir ISO-9000

PuslapisKeistas: 7 Vas 2008, 00:53Sukurtas: 7 Vas 2008, 00:53

Labai dažnai tenka išgirsti klausimus apie ITIL ir kitų metodologijų, ypač - ISO-9000 grupės standartų palyginimą. Kartais galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 (ar kita aukšto lygio valdymo metodologija, pvz., Balanced Scorecard) sako, ką reikia daryti, o ITIL sako, kaip reikia daryti, tačiau šitoks palyginimas nėra labai tikslus.

ISO-9000 (kalbant apie reikalavimus - ISO-9001) - tai visą įmonės veiklą apimanti metodologija, kuri reikalauja valdomumo ir parduodant paslaugas klientams, ir parenkant bei mokant darbuotojus, ir valdant darbo įrankius, ir t.t., tuo tarpu ITIL - tai gan specializuotas geriausių IT praktikų rinkinys. Dar daugiau, ISO-9000 gan detalizuoja reikalavimus bendrąjai įmonės vadybai, tuo tarpu ITIL netgi neaprašo savo vietos bendroje korporacinėje struktūroje. Taigi, bandant paaiškinti tokius skirtumus, galima tiesiog tarti, kad ISO-9000 abstrakčiai aprašo bendrą įmonės veiklą, tuo tarpu ITIL detaliai aprašo IT veiklą bei sąryšius su kitomis įmonės veiklomis. Bene geriausiai tai demonstruoja žemiau esanti schema, kurioje pavaizduota IT paslaugomis paremta įmonė (galim prisiminti, kad tai tipinis, vidurinis atvejis, o IT paslaugų teikėjai bei su IT menkai susijusios įmonės - tai du menkiau ITIL nagrinėjami kraštutinumai).

... Skaityti daugiau(289 žodžių)

ISO-9001

PuslapisKeistas: 9 Vas 2008, 04:07Sukurtas: 9 Vas 2008, 03:53

ISO-9001 - tai vienas iš standartų, priklausančių ISO-9000 standartų grupei. Skirtingai, nei kiti ISO-9000 grupės standartai, ISO-9001 numato sertifikaciją, kurią gali atlikti akredituotos sertifikavimo įmonės, pvz., Bureau Veritas, TUV Uolektis ar kitos.

Plačiau apie ISO-9000 standartų grupę skaitykite straipsnyje: ISO-9000.


Kokybės įrankiai

PuslapisKeistas: 22 Lap 2009, 02:54Sukurtas: 24 Vas 2008, 00:29

Pagrindiniai procesinio (kokybės) valdymo įrankiai (priemonės sėkmingai įmonės veiklai įgyvendinti) - kokie jie yra ir kaip gi juos naudoti?

Iš esmės, visas šias priemones galima suskirstyti į tris grupes:

  • strateginės - valdančios visą įmonę ilgalaikėje perspektyvoje
  • operacinės - padedančias susieti kasdienę veiklą su ilgalaikiais įmonės tikslais
  • taktinės - taikomos kasdienėje veikloje, naudojamos žemesnių grandžių darbuotojų
... Skaityti daugiau(632 žodžių)

Pareto principas

PuslapisKeistas: 24 Vas 2008, 16:47Sukurtas: 24 Vas 2008, 14:06

Pareto principas, dar žinomas, kaip 80 ir 20 taisyklė, faktorių negausumo dėsnis ir pan., teigia, kad daugelio įvykių atveju, apie 80 procentų reiškinių kyla dėl 20 procentų priežasčių. Dėsnį atrado Italijos ekonomistas Vilfredas Paretas (Vilfredo Pareto), kuris pastebėjo, jog 80 procentų visų pajamų Italijoje gauna vos 20 procentų žmonių. Versle šis dėsnis plačiai žinomas: dažnai 80 procentų pardavimų tenka maždaug 20 procentų klientų.

... Skaityti daugiau(481 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai