itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (3)Naršyti Puslapiai (4)Naršyti Puslapiai (5)Naršyti Puslapiai (6)Naršyti Puslapiai (7)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 21 iki 25 iš 67 Ankstesnis Kitas FITSFITS (Framework for ICT Technical Support) - tai ypatingai supaprastinta ITIL versija, pritaikyta mokykloms. Šios metodologijos kūrėja - Didžiosios Britanijos mokyklų valstybinė organizacija BECTA (British Educational Communications and Technology Agency), apie 2003 metus sukūrusi itin supaprastintą, mažiems IT padaliniams pritaikytą ITIL variantą. Pradžioje FITS buvo skirta tik mokykloms, tačiau dėl paprastumo bei atvirumo (visa metodologinė informacija gali būti nemokamai gauta iš BECTA interneto svetainės) ši metodologija ėmė plisti ne tik mokyklose, bet ir komercinių įmonių IT padaliniuose. ... Skaityti daugiau(657 žodžių)CMMCMM arba Capability Maturity Model (liet. Galimybių brandos modelis) - tai apie 1980 JAV karinių oro pajėgų užsakymu Carnegie-Mellon Universitete sukurta programinės įrangos tiekėjų įvertinimo metodologija. Vėliau CMM buvo pradėta naudoti ir programinės įrangos kokybės užtikrinimui, o ilgainiui tapo viena iš labiausiai paplitusių bendro pobūdžio verslo procesų vertinimo bei valdymo metodologijų. Šiuo metu vis dažniau naudojama išvystyta CMM versija - CMMI (Capability Maturity Model Integration) ... Skaityti daugiau(509 žodžių)CRMCRM (angl. Client Relationship Management) arba Ryšių su klientais valdymas - tai, greičiau, ne tiek metodologija, kiek rinkinys programų bei idėjų, palengvinančių marketinginių akcijų valdymą, paslaugų pardavimą bei palaikymą įvairiose, ypač - prekybinėse įmonėse. Pirmosios tokios idėjos kilo tada, kai apie 1970-1980 pardavėjai sugalvojo IT panaudoti klientų duomenų bazes tam, kad surinkti kontaktinę klientų informaciją reklaminių pasiūlymų siuntimui. Vėliau truputį išplėstos sistemos buvo panaudotos dar ir klientų atrankai, remiantis ankstesniais pirkiniais, o dar vėliau - ir reklaminių akcijų efektyvumo įvertinimui. ... Skaityti daugiau(338 žodžių)Six SigmaSix Sigma - tai statistiniais metodais paremta įmonės veiklos kokybės gerinimo metodologija. Metodologijos pavadinimas yra kilęs iš graikiškos Sigma raidės, matematinėje statistikoje reiškiančios nuokrypį. Šešios sigmos (six sigma) reiškia 3,4 defekto iš 1 000 000 gaminių - kitaip tariant, beveik idealų gamybinį procesą. Six Sigma buvo sukurta XX a. 9-ojo dešimtmečio viduryje, "Motorola" kompanijoje, siekiant išspręsti kokybės problemas. Metodologija išplito dešimtmečiu vėliau, daugiausia tarp gamybos įmonių, o po to, kai 1995 m. ji tapo oficialia "General Electric" verslo strategija, Six Sigma susilaukė tarptautinio pripažinimo ir tapo viena iš populiariausių gamybos valdymo metodologijų. General Electric teigia, kad ši metodologija itin pasiteisino - lėktuvų varikliai veikia 9 sigma kokybės lygmenyje. ... Skaityti daugiau(775 žodžių)APMAlignability Process Model (APM) - supaprastintas ir konkretizuotas ITIL metodologijos variantas, 1999-aisiais pradėtas kurti "Service Management Partners" kompanijoje. APM labiau, nei ITIL orientuotas į didelių kompanijų IT aptarnavimo skyrius, mažiau dėmesio kreipia į programinės įrangos kūrimą ir pan. - pvz., Release management procesai nagrinėjami labai paviršutiniškai. Skirtingai, nei ITIL, APM modelis yra komercinis, ne atviras. ... Skaityti daugiau(375 žodžių) |
Raktažodžiai
|