itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (10)Naršyti Puslapiai (11)Naršyti Puslapiai (12)Naršyti Puslapiai (13)Naršyti Puslapiai (14)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 56 iki 60 iš 67 Ankstesnis Kitas UTFUTF - universali raidžių koduotė, leidžianti panaudoti kelių kalbų specifines raides viename tekste. Priklausomai nuo kodavimo būdo, paprastai išskiriama UTF-8 koduotė, kuri įprasta ir mums, bei sudėtingesnės UTF-16 bei UTF-32 koduotės, paprastai naudojamos tik hieroglifus taikančiose šalyse (Kinijoje ir Japonijoje). Šiuo metu UTF jau išstūmė anksčiau naudotus ASCII koduočių variantus, neleidusius naudoti kelių kalbų viename puslapyje (įskaitant ir kelias tarpusavy nesuderinamas koduotes, naudotas lietuviškoms raidėms). ... Skaityti daugiau(79 žodžių)Apie auditą paprastai
Kiekvienos įmonės ar padalinio auditas dažniausiai prasideda nuo melo. Tiksliau - nuo apsikeitimo dviem melais:
Kam reikalingas auditas?"Kam mums tas auditas ar veiklos įvertinimas, jei mes ir patys žinome, ką darom?" - tai vienas iš dažnesnių klausimų, kuriuos užduoda mažesnių įmonių vadovai. Vidutinės įmonės vadovai žino: tam, kad akcininkams įrodytume, jog viskas tvarkoje. Tam, kad bankui įrodytume, kad jo pinigams niekas negresia. Tam, kad būsimiems klientams pateiktume įrodymus apie prekių ar paslaugų kokybę. Didelės įmonės į auditą žvelgia dar kitaip: jų vadovai žino, kad neįmanoma pačiam patikrinti visos savo įmonės veiklos - įrodymus, kad padaliniai dirba taip, kaip skelbiasi, gali pateikti tik auditas ir niekas daugiau. ... Skaityti daugiau(1114 žodžių)Ričardas SavukynasRičardas Savukynas - svetainės itSM.lt įkūrėjas ir pagrindinis autorius. Dirbo žurnalistu, vėliau - IT srityje: 2000 pradėjęs karjerą tuo metu didžiausioje Pabaltijo IT įmonėje Microlink (apie 1000 darbuotojų), tapo vienu iš IT vadlymo metodologijos ITIL diegėjų visų trijų šalių įmonėse, vėliau - Microlink Lietuva kokybės vadovu, sertifikavo įmonę pagal ISO 9000 standartą. ... Skaityti daugiau(82 žodžių)Naujas Lietuvos prekės ženklasAtrodytų, nemažai jau praėjo laiko nuo tų aistrų dėl Lietuvos prekės ženklo. Pirmiausiai išaiškėjo, kad nugalėtojas - tiesiog akivaizdus plagiatas, vėliau Lietuvos prekės ženklu buvo išrinktas visiškai jokių jausmų nesukeliantis spalvotų stačiakampių kratinys. Panagrinėkime, ką turi daryti geras prekinis ženklas, ypač toks - skirtas turistams:
Katastrofiška problemėlėKiekvienas darbuotojas yra matęs, kaip aukščiausia įmonės vadovybė sugalvoja ir paskui daro įmonėje visokias nesąmones. Ir kiekvienas aukšto lygio vadovas yra matęs, kaip darbuotojai nesuvokia logiškų sprendimų. Keista realybė? Daugelis yra matę ir situaciją, kai reikalingi sprendimai, atrodytų, aiškūs, tačiau vadovybė jų nepriima, o jei ir nusprendžia - tų sprendimų kažkodėl nepavyksta įgyvendinti. Nereta įmonė pakliūna į tokią pelkę, kur atrodo, kad viskas blogai, o nieko pakeisti, kiek bebandytum, nepavyksta... O juk yra kažkokios priežastys, dėl kurių šitaip nesiseka. ... Skaityti daugiau(1492 žodžių) |
Raktažodžiai
|