itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti PuslapiaiNaršyti Puslapiai (2)Naršyti Puslapiai (3)Naršyti Puslapiai (4)Naršyti Puslapiai (5)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 6 iki 10 iš 67 Ankstesnis Kitas Service Level managementPaslaugų teikimo lygio valdymas (Service Level management, SLM) - tai esminis, visų IT įsipareigojimų vykdymą kontroliuojantis (o tuo pačiu - ir visą IT veiklą reguliuojantis) procesas. Paslaugų lygio valdymas gali gerai veikti tik įgyvendinus kitus procesus, bet, kita vertus, visi kiti procesai yra išties prasmingi, tik esant paslaugų teikimo valdymui: bet kurio IT proceso tikslas - įgyvendinti kliento reikalavimus taip, kaip to nori klientas. Būtent kliento norus formalizuoja ir leidžia kontroliuoti SLM valdomos paslaugų teikimo sutartys. ... Skaityti daugiau(339 žodžių)Financial managementIT finansų valdymas - tai sritis, apimanti visus finansinius IT veiklos aspektus. IT finansų valdyme remiamasi įprastinėmis kaštų bei menedžmento apskaitos metodikomis, tiesa, dažniau orientuojamasi į atitikimą išvystytoms, matricinėms kaštų bei pajamų skaičiavimo metodologijoms. Skirtingai nuo CobIT, ITIL finansų valdymas nėra visos metodologijos atskaitos taškas, dažniau remiamasi įprasta geriausia praktika, leidžiančia lengviau prisitaikyti prie verslo, o ne konkretaus verslo naudojama apskaita, prie kurios būtų pririšamas visas IT valdymas. ... Skaityti daugiau(570 žodžių)Service deskService desk - ITIL sąvoka, reiškianti klientų aptarnavimo skyrių, paremtą SPOC (angl. Single Point of Contact) koncepcija. Bendru požiūriu, Service Desk - tai įmonės padalinys, kompetetingai atstovaujantis kliento interesus IT įmonės ar padalinio viduje. Žiūrint detaliau, Service Desk - tai visuma procesų, procedūrų, žmonių, veiksmų ir pan., atsakingų už bendravimą su klientu, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan. ... Skaityti daugiau(198 žodžių)CobIT-ITILISO 9000ISO 9000 – tai rinkinys standartų, nusakančių įmonių vadybos sistemas bei apiebendrintus reikalavimus įmonėms, kurioms keliami produktų (prekių ar paslaugų) kokybės kontrolės reikalavimai. Esminis ISO-9000 serijos standartų tikslas - kad prekių ar paslaugų pirkėjas būtų užtikrintas, jog perkami produktai atitiks deklaruojamą kokybę. Kokybė užtikrinama reikalaujant, kad įmonė kontroliuotų visas įmanomas veiklas, kurios tiesiogiai ar netiesiogiai gali įtakoti produktų gendamumą, užsakymų savalaikį vykdymą, etc.. Vienas iš reikalavimų - nuolatinis produktų kokybės gerinimas, pasiekiamas per įmonės procesų kokybės vadybą. ... Skaityti daugiau(593 žodžių) |
Raktažodžiai
|