itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (6)Naršyti Puslapiai (7)Naršyti Puslapiai (8)Naršyti Puslapiai (9)Naršyti Puslapiai (10)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 36 iki 40 iš 67 Ankstesnis Kitas TerminaiProcesinėje vadyboje taikomų terminų sąrašas
Configuration managementConfiguration management (Konfigūracijų valdymas) - visuma veiksmų, procesų ir procedūrų, skirtų CMDB (konfigūracijos valdymo duomenų bazės, angl. Configuration Management Data Base) palaikymui. Pagrindinės šio proceso sąvokos - tai CMDB (konfigūracijų duomenų bazė) ir CI (CMDB įrašas, iš angl. Configuration Item). Konfigūracijų valdymas - bene seniausias iš ITIL procesų, faktiškai, ITIL kūrėjai įtraukė jau nuo ~1960-ųjų kurtas konfigūracijų valdymo metodologijas į ITIL, jas keisdami tik tiek, kad būtų galima suderinti su kitais procesais. Tiesa, ITIL konfigūracijų valdymo sąvoka yra platesnė, pritaikyta visų firmai svarbių duomenų valdymui. Konfigūracijų valdymo procesas yra labai svarbus, apjungiantis kitus palaikymo procesus į vieną visumą: jei įmonė įstengia efektyviai vykdyti šį procesą, galima tarti, kad ji valdo visą savo IT ūkį. ... Skaityti daugiau(450 žodžių)BSC SWOTBSC SWOT arba Balanced Scorecard SWOT analizė - tai adaptuota SWOT metodika, ištaisanti vieną iš pagrindinių SWOT problemų - visišką nestruktūruotumą pagal veiklos sritis bei dalinai pataisanti SWOT trūkumus, neleidžiančius kurti tarpusavyje susietus planus paskiriems įmonės padaliniams. BSC SWOT analizę 2001 metais sukūrė procesinio valdymo ekspertai Lenartas Norbergas (Lennart Norberg) ir Teris Braunas (Terry Brown). ... Skaityti daugiau(329 žodžių)Problem managementProblem management, (Problemų valdymas) - tai procesas, atsakingas už incidentų (gedimų) priežasčių identifikavimą bei šalinimą. Šio proceso tikslas - atrasti problemas, išaiškinti jų kilmę, rasti jų sprendimo būdus. Suradus sprendimo būdą, pakeitimų valdymo procesas pašalina problemas. Tuo atveju, kai sprendimo būdai nerasti, turi būti atrandami daliniai sprendimai (angl. workaraund), palengvinantys incidentų valdymo procesą. ... Skaityti daugiau(352 žodžių)Incident managementIncidentų valdymas (angl. Incident management) - ITIL procesas, atsakingas už gedimų šalinimą. Pagrindinė šio proceso sąvoka - incidentas - reiškia bet kokį paslaugos teikimo sutrikimą, nepriklausomai nuo sutrikimo priežasčių ar kaltininkų. Incidentas turi būti sprendžiamas kuo greičiau atkuriant paslaugos teikimą, nesiaiškinant dėl ko ta paslauga sutriko ar kaip sutrikimo išvengti ateityje. Kai paslauga vėl ima veikti, incidentas laikomas išspręstu. ... Skaityti daugiau(199 žodžių) |
Raktažodžiai
|