Naršyti > Puslapiai

Naršyti > Puslapiai

 Rezultatai nuo 16 iki 20 iš 67   Ankstesnis   Kitas

IT Service continuity management

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:51Sukurtas: 27 Sau 2008, 03:47

IT Service Continuity Management (IT SCM) yra procesas, skirtas katastrofų, susijusių su IT paslaugų nutrūkimu, valdymui. Šio proceso pagalba užtikrinamas IT paslaugų tiekimo nenutraukimas bei verslo tęstinumas.

IT SCM sąveikauja su visais ITSM/ITIL procesais, ypač su:

... Skaityti daugiau(389 žodžių)

Procesinis valdymas

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 20:51Sukurtas: 29 Sau 2008, 00:24

Procesinis valdymas - tai nauja įmonių vadybos kryptis, paremta idėja, kad valdyti reikia ne kažkokią organizacinę struktūrą, bandančią kažkaip suteikti klientui paslaugas ar pagaminti prekes, o pačias veiklas - procesus.

Procesinis valdymas yra paremtas Edvardo Viljamo Demingo nuodugnaus žinojimo sistema (System of Profound Knowledge) bei klasikiniu tapusiu Demingo ciklu (PDCA, Plan-Do-Check-Act - Planuoti-Daryti-Tikrinti-Keisti). Sukurti JAV, po Antrojo Pasaulinio karo, šie metodai sukėlė "Japonijos ekonominį stebuklą", o vėliau išplito po visą pasaulį. Būtent šiais metodais ir idėjomis yra paremtos visos šiuolaikinės procesų valdymo metodologijos, pvz., ITIL, Six Sigma, Balanced Scorecard, TQM, CobIT, ISO-9000, etc..

... Skaityti daugiau(1713 žodžių)

MOF

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:48Sukurtas: 27 Sau 2008, 20:53

Microsoft Operations Framework - Microsoft kompanijos procesų valdymo metodologija, skirta užtikrinti kokybiškam darbui su Microsoft programine įranga. Sukurta ITIL bei senesnės metodologijos - Microsoft Solutions Framework pagrindu, paskutiniu metu keičiasi, vis labiau artėdama prie ITIL.

MOF buvo kuriama, kaip specializuota metodologija, orientuota į Microsoft produktus bei efektyvų programinės įrangos sprendimų valdymą, turi tam tikras projektų valdymo priemones. Metodologija susideda iš keturių dalių, vadinamų kvadrantais, kuriems priskiriami skirtingi ITIL procesai:

... Skaityti daugiau(216 žodžių)

ISPL

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:49Sukurtas: 27 Sau 2008, 20:50

ISPL (angl. Information Services Procurement Library) - tai IT paslaugų ir įrangos pirkimo metodologija, sukurta 1999, finansuojant Europos Komisijai.

Metodologija kurta, smarkiai orientuojantis į ITIL bei PRINCE2 valdymo metodologijas, paremta geriausiomis praktikomis (best practice), tyrimu apie maždaug 200 realių pirkimų.

Pagrindiniai ISPL tikslai - rizikos valdymas (risk management), kontraktų valdymas bei planavimas, atsižvelgiant tiek į paslaugos gavėją, tiek ir į paslaugos tiekėją.

... Skaityti daugiau(191 žodžių)

Six Sigma

PuslapisKeistas: 1 Vas 2008, 21:50Sukurtas: 27 Sau 2008, 17:54

Six Sigma - tai statistiniais metodais paremta įmonės veiklos kokybės gerinimo metodologija. Metodologijos pavadinimas yra kilęs iš graikiškos Sigma raidės, matematinėje statistikoje reiškiančios nuokrypį. Šešios sigmos (six sigma) reiškia 3,4 defekto iš 1 000 000 gaminių - kitaip tariant, beveik idealų gamybinį procesą.

Six Sigma buvo sukurta XX a. 9-ojo dešimtmečio viduryje, "Motorola" kompanijoje, siekiant išspręsti kokybės problemas. Metodologija išplito dešimtmečiu vėliau, daugiausia tarp gamybos įmonių, o po to, kai 1995 m. ji tapo oficialia "General Electric" verslo strategija, Six Sigma susilaukė tarptautinio pripažinimo ir tapo viena iš populiariausių gamybos valdymo metodologijų. General Electric teigia, kad ši metodologija itin pasiteisino - lėktuvų varikliai veikia 9 sigma kokybės lygmenyje.

... Skaityti daugiau(775 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Kitas
Raktažodžiai