itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti Puslapiai (9)Naršyti Puslapiai (10)Naršyti Puslapiai (11)Naršyti Puslapiai (12)Naršyti Puslapiai (13)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 51 iki 55 iš 67 Ankstesnis Kitas CobIT-ITILCobITCobIT (Control Objectives for Information and Related Technologies) - viena iš populiariausių IT valdymo metodologijų, kuriama ir palaikoma tarptautinės ISACA organizacijos. Įgyvendina Sarbanes-Oxley verslo valdymo metodologijos reikalavimus IT valdymui. Dabar naudojamą 3-iąjį CobIT leidimą sudaro 7 metodologiją aprašantys leidiniai bei juos papildantis audito gidas (pastarasis kartais išskiriamas iš šių tarpo, kaip papildomas leidinys): ... Skaityti daugiau(556 žodžių)itSM PartneriaiMūsų partneriai:
Išvardintos įmonės nėra mūsų finansuotojai - tai tiesiog įmonės, kurių vadovybė remia ITIL, ISO-9000 bei kitus procesinio valdymo metodus, kitaip tariant - organizacijos, kurių darbuotojai supranta, kam ši svetainė skirta :-) ... Skaityti daugiau(97 žodžių)Financial managementIT finansų valdymas - tai sritis, apimanti visus finansinius IT veiklos aspektus. IT finansų valdyme remiamasi įprastinėmis kaštų bei menedžmento apskaitos metodikomis, tiesa, dažniau orientuojamasi į atitikimą išvystytoms, matricinėms kaštų bei pajamų skaičiavimo metodologijoms. Skirtingai nuo CobIT, ITIL finansų valdymas nėra visos metodologijos atskaitos taškas, dažniau remiamasi įprasta geriausia praktika, leidžiančia lengviau prisitaikyti prie verslo, o ne konkretaus verslo naudojama apskaita, prie kurios būtų pririšamas visas IT valdymas. ... Skaityti daugiau(570 žodžių)Service Level managementPaslaugų teikimo lygio valdymas (Service Level management, SLM) - tai esminis, visų IT įsipareigojimų vykdymą kontroliuojantis (o tuo pačiu - ir visą IT veiklą reguliuojantis) procesas. Paslaugų lygio valdymas gali gerai veikti tik įgyvendinus kitus procesus, bet, kita vertus, visi kiti procesai yra išties prasmingi, tik esant paslaugų teikimo valdymui: bet kurio IT proceso tikslas - įgyvendinti kliento reikalavimus taip, kaip to nori klientas. Būtent kliento norus formalizuoja ir leidžia kontroliuoti SLM valdomos paslaugų teikimo sutartys. ... Skaityti daugiau(339 žodžių) |
Raktažodžiai
|