itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Naršyti PuslapiaiNaršyti Puslapiai (2)Naršyti Puslapiai (3)Naršyti Puslapiai (4)Naršyti Puslapiai (5)Nustatymų centras? Naršyti > Puslapiai Rezultatai nuo 1 iki 5 iš 67 Ankstesnis Kitas Mažo paveiksliuko kainaIš pažįstamų dizainerių neretai tenka išgirsti istorijas apie tai, kaip kokia nors naujai susikūrusi firma užsako pas juos interneto svetainę, o kartu paprašo sukurti ir įmonės logotipą. Paprastai užsakovai logotipo prašo, kaip priedo, nemokamo bonuso. Kitus kartus tenka išgirsti, kaip kažkokios naujos įmonės vadovas pasibaisi, išgirdęs, kad dizaineris už logotipo sukūrimą užsiprašė 2000 litų. "Kaip galima už kelias raides prašyti tokios sumos, mums čia visą svetainę dvigubai pigiau sukurt žadėjo, o tas logotipas taigi tik kamputyje matomas?" ... Skaityti daugiau(419 žodžių)geriausia praktikaGeriausia praktika - tai tam tikri sprendimai ar sprendimų rinkiniai, padedantys pigiai ir efektyviai spręsti tipines įmonių ar veiklų valdymo problemas. Geriausios praktikos idėja remiasi mintimi, kad pasaulyje yra milijonai skirtingų įmonių, kurių veikla turi daug panašumų. Visos šios įmonės turi vadovus, pavaldinius, vykdo bent minimalią apskaitą, perka ir parduoda prekes bei paslaugas - kaip ir jūsų įmonė. Ir neabejotina, kad tarp tų milijonų įmonių atsiras tūkstančiai įmonių, kurios ir savo dydžiu, ir rinkos situacija, ir veikla labai artimos jūsų įmonei. Ir neverta abejoti, kad nemažai kitų įmonių jau sprendė tas problemas, kurios dabar kamuoja jus - vienais atvejais sėkmingai, o kitais atvejais - nelabai. ... Skaityti daugiau(361 žodžių)Kai tikrintojai neteisūsNorint aiškiai suvokti, kas yra geriausia praktika, neretai tenka pasiaiškinti, kas gi ta blogiausia praktika. Kodėl tam tikri dalykai turi būti daromi, laikantis tam tikrų nuostatų ir kodėl tos nuostatos yra besąlygiškai geros? Todėl šį kartą parašysiu apie vieną ganėtinai paprastą, bet toli gražu neakivaizdų atvejį, kuris puikiai demonstruoja, kas yra bloga praktika ir kodėl kai kurie šabloniški sprendimai, dažnam atrodantys netgi abejotinais - neretai yra ne tik geriausi, bet ir vieninteliai duodantys rezultatų. ... Skaityti daugiau(930 žodžių)apribojimų teorijaApribojimų teorija (angl. Theory of Constraints arba TOC) - labai bendro pobūdžio vadybos metodologija, pirmą kart paskelbta Eliyahu M. Goldratt knygoje "The Goal", 1984 metais. Pagrindinė Goldratt išsakyta TOC mintis - kad įmonės ar padalinio veiklą paprastai trikdo vos keletas esminių kliūčių (apribojimų), kurias pašalinus ar sutvarkius, veiklos rezultatyvumas žymiai pagerėja. Kartu Goldratt teigia, kad bet kurioje įmonėje ar padalinyje visada galima atrasti bent vieną tokią kliūtį (apribojimą), kuris juntamai trikdo veiklą, blogina jos rezultatus. ... Skaityti daugiau(683 žodžių)Iš ko susideda paslaugaManyčiau, kiekvienas, ar bent jau beveik kiekvienas verslo įmonės vadovas žino, kad klientas - tai viskas. Klientas neša pinigus, jo dėka įmonė egzistuoja, darbuotojai gauna atlyginimus, o pats vadovas irgi turi darbą. Būtent todėl sakoma, kad kliento noras - įstatymas. Bet kaip nustatome, ar klientas patenkintas gaunama paslauga ar preke? Viena iš dažniausių problemų, kamuojančių įmones ir trukdančių gauti gerus rezultatus - tai ta pati ISO-9001 standarte apibrėžiama "orientacija į klientą". Vienas iš esminių dalykų, optimizuojant bet kurią įmonę - tai visų be išimties jos padalinių pertvarka tokiu būdu, kad būtų įmanoma bent netiesiogiai įvertinti tokio padalinio naudą, atnešamą klientui, o tuo pačiu - ir įmonei. ... Skaityti daugiau(772 žodžių) |
Raktažodžiai
|