Naršyti > Komentarai
PuslapisKeistas: 2 Geg 2012, 10:45Sukurtas: 2 Geg 2012, 10:45 Hermes borse is an impossible meeting. For example, I am a bird flying in sky, hermes sito ufficiale is a leopard in forest. Never frown, even when you are sad, because you never know who is falling in love with your hermes birkin.
PuslapisKeistas: 15 Lie 2010, 08:49Sukurtas: 15 Lie 2010, 08:49 O tai ar ne auditorių buvo klaidos, kai nuvilnijo IT kompanijų bankrotų skandalas US'oj prieš keletą metų? Ar tai vis dėlto ne teisumo/neteisumo klausimas, o sąžiningumo ir audito kompetencijos dalykai?
Tada atsirado toks Sarbon Oxley. Jo metodus ir aš taikau savo darbe, bet matau nemažai silpnų vietų... Blogiausia tai, kad kai viskas gerai tai nesimato kas blogai ;)
PuslapisKeistas: 10 Gruo 2012, 13:09Sukurtas: 15 Lie 2010, 08:40 Ričardai, kaip manai, ar reikia prekės ženklo iį? Pats apie tokį sau mąstai? Ar taviškis tas kur tavo puslapyje matosi viršuje kairėje?
Gal ir galima kiek pamanipuliuoti, bet ne tokiam gi lygyje, ir dar rimtoj erdvėj. Ar pačiam ne koktu? /Sigitas/
PuslapisKeistas: 14 Lie 2010, 13:54Sukurtas: 14 Lie 2010, 13:54 Pritariu Ignui. Šie logotipai nėra patys geriausi, tiesiog juos išgarsino įmonės sėkmė.
PuslapisKeistas: 24 Geg 2010, 22:15Sukurtas: 24 Geg 2010, 22:15 Už atitinkamo lygio logotipą ir milijonas nėra per daug, pažymėtina tik tiek, kad Lietuvoje labai reta dizainerių, už kurių kūrinius būtų galima mokėti daugiau nei 5k. Suprantu autoriaus norą krizės metu pabaksnoti užsakovų nosis į tokius sielą šildančius skaičius kaip milijardai dolerių ir nors šimtu - kitu padidinti užsakymo kainą, vis dėlto reikia išlikti realistais - ne logotipas garsina įmonę, o įmonė logotipą.