Blogas (4)

 Rezultatai nuo 16 iki 20 iš 20   Ankstesnis   Kitas

WikyBlog

PuslapisKeistas: 8 Rugs 2009, 04:59Sukurtas: 24 Rugp 2009, 23:52

wikyblog.png WikyBlog - tai gana nauja ir labai savotiška turinio administravimo programa - viena iš daugelio CMS, tačiau savaip unikali. Kodėl pasirinkome šitą keistą daiktą, kurio Lietuvoje niekas daugiau nenaudoja? Ko gero, dėl išskirtinių savybių.

Yra įvairių CMS programų: vienos tiesiog leidžia kurti komercines svetaines (geras pavyzdys - Joomla), kitos - artimesnės blogams (kad ir WordPress), galų gale yra dar ir Wiki sistemos. Tačiau nei viena nedaro to, ko norėtųsi: jei turi Wiki - gali sukurti puikią enciklopediją, kuri visai nepritaikyta straipsniams ar naujienoms. Naudodamas blogą, gali puikiai rašyti naujienas, tačiau padaryti iš jo žinyną - baisus vargas. Štai taip, beieškant sprendimo, ir užkliuvo akys už menkai žinomos programos - WikyBlog.

... Skaityti daugiau (365 žodžių)

itSM.lt tikslai

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:22Sukurtas: 27 Sau 2008, 21:07

Kas mes esame?

Mes - tai grupelė ITIL, ISO-9000 ir kitų gerų praktikų bei procesinio valdymo metodologijų specialistai, siekiantys pagerinti Lietuvos įmonių būklę bei vienaip ar kitaip siejantys su procesiniu valdymu ir savo asmeninę ateitį: profesinę karjerą, verslą ar kitus tikslus. Mūsų tarpe jau yra ir ITIL konsultantų, ir ISO-9001 standartą įdiegusių kokybės vadovų, ir verslininkų.

Ko mes siekiame?

Mūsų tikslas - susipažinti tarpusavy, supažindinti su procesiniu valdymu visus besidominčius, parodyti įmonėms tokio valdymo naudą ir, galų gale, tiesiog pabendrauti :-)

... Skaityti daugiau (113 žodžių)

itSM Partneriai

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 21:13Sukurtas: 27 Sau 2008, 04:17

Mūsų partneriai:

Išvardintos įmonės nėra mūsų finansuotojai - tai tiesiog įmonės, kurių vadovybė remia ITIL, ISO-9000 bei kitus procesinio valdymo metodus, kitaip tariant - organizacijos, kurių darbuotojai supranta, kam ši svetainė skirta :-)


Jei norite, kad čia atsirastų ir nuoroda į jūsų įmonę, parašykite mums užklausimą forume: tai nieko nekainuos, tereikia, kad jūsų įmonė būtų žinoma, kaip viena iš procesinio valdymo metodologijas propaguojančių organizacijų.

... Skaityti daugiau (97 žodžių)

Service desk

PuslapisKeistas: 27 Sau 2008, 14:51Sukurtas: 27 Sau 2008, 02:37

Service desk - ITIL sąvoka, reiškianti klientų aptarnavimo skyrių, paremtą SPOC (angl. Single Point of Contact) koncepcija. Bendru požiūriu, Service Desk - tai įmonės padalinys, kompetetingai atstovaujantis kliento interesus IT įmonės ar padalinio viduje.

Žiūrint detaliau, Service Desk - tai visuma procesų, procedūrų, žmonių, veiksmų ir pan., atsakingų už bendravimą su klientu, operatyvų teisingos informacijos klientui suteikimą, incidentų registraciją ir pan.

Nors bendru (ne ITIL) požiūriu Service Desk irgi yra procesas, ITIL jį nagrinėja skirtingai - kaip Incidentų valdymo funkciją: viena vertus Service Desk iš tiesų atsakingas už kelis skirtingus procesus (klientų užklausų aptarnavimą, informacijos teikimą, gedimų registravimą ir t.t.), kita vertus, Service Support procesams jis svarbiausias, kaip įėjimo taškas, per kurį palaikomas ryšys su klientu.

... Skaityti daugiau (198 žodžių)

ITIL

PuslapisKeistas: 24 Vas 2008, 12:25Sukurtas: 27 Sau 2008, 02:15

ITIL - (iš angl. Information Technology Infrastructure Library) - ITT verslo valdymo metodologija, orientuota į darbo optimizavimą bei kokybės užtikrinimą IT kompanijose ar įmonių IT padaliniuose. Santrumpa kilusi iš to, kad pirminis ITIL variantas susidėjo iš kelių dešimčių skirtingus IT įmonių procesus aprašančių knygų - IT valdymo bibliotekos. ITIL yra pripažintas standartais: D. Britanijos BS-15000 bei tarptautiniu ISO-20000, kartu ITIL yra suderinamas ir su visais ISO-9000 reikalavimais.

... Skaityti daugiau (1001 žodžių)

Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Raktažodžiai