itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
Blogas (3) Rezultatai nuo 11 iki 15 iš 20 Ankstesnis Kitas Du restoranaiPakeliui nuo Vilniaus į Molėtus, vos išvažiavę iš sostinės, galite pastebėti du restoranus: vieną - veikiantį, o kitą - uždarytą. Taip, tai daugeliui žinomi "Araks" ir "Žaldokynė". Keletą metų jie veikė abu: "Araks" atsidarė ramiai, buvo ne itin smarkiai lankomas, tačiau ilgainiui išsivystė. Dabar net vėlų darbo dienos vakarą prie jo pamatysite stovinčias lankytojų mašinas. "Žaldokynė" pradėjo savo veiklą audringai, smarkiai reklamavosi, turėjo pajėgius investuotojus, tačiau greitai ėmė smukti, kol galų gale žlugo. ... Skaityti daugiau (1502 žodžių)Įvadas į ITILDaugelis klausia, kas visgi tas ITIL? Apie tai esu rašęs ne kartą, apie privalumus ir taikymą - irgi. Tačiau pastebiu, kad nors medžiagos (ir reklaminių straipsnių) apie ITIL daugėja, visgi lieka ir klausimų apie tai, kam jis reikalingas, ir kas tai išvis yra, jau nekalbant apie pasakymus, esą ITIL skirtas tik didelėms įmonėms. Kodėl mes mokomės iš savų klaidų?Įsivaizduokite, kad jūs turite IT įmonę ar padalinį: teikiate paslaugas klientams (ar komerciniams, ar vidiniams), tvarkote kompiuterius, etc.. Klientai skundžiasi, kad jiems kažkas neveikia, aptarnavimas prastas, o jūs matote, kad jūsų žmonės nespėja tvarkytis su problemomis. Laikui einant, jūs atrandate, kad kažkuris serveris turi per mažai atminties, todėl reguliariai užlūžta. Pastebite, kad klientų kreipimaisi dažnai užmirštami, kartais prireikia kelių dienų, kol juos kažkas įvykdo. Apie svarbių sistemų gedimus IT darbuotojai sužino iš klientų, o ne iš monitoringo. O kai kurie klientai iš jūsų reikalauja tiesiog neįgyvendinamos paslaugų kokybės. Tokių problemų patiria kiekviena IT įmonė, kiekvienas IT padalinys. Ir aišku, kad ilgainiui jas kažkaip išsprendžia - per didelį vargą, daug bandymų ir nesėkmių. ... Skaityti daugiau (1824 žodžių)Radioaktyvi žiurkėRadioaktyvi Žiurkė pas mus gyveno daugelį metų. Aš nejuokauju, nors frazė skamba, kaip iš post-apokaliptinio filmo. Mes turėjome Radioaktyvią Žiurkę (netgi iš didžiosios raidės!), kurios taip ir nesugebėjom nudobti. Įmonė, kurioje dirbau, tapo bene pirmąja Lietuvoje DocLogix sistemos naudotoja. Tai buvo Microlink - didelė ir nuostabi tarptautinė įmonė, kurioje man teko nemažai pradirbti, darant karjerą nuo eilinio klientų aptarnavimo vadybininko iki kokybės vadovo. Tai buvo ir viena pirmųjų Pabaltijo įmonių, ėmusių taikyti ITIL - jei ne ši, geriausias patirtis pateikianti metodologija, nebūtų atsiradęs ir šitas straipsnis. ... Skaityti daugiau (892 žodžių)Vadybos testasSvetainė ilgam buvo apmirusi - nors lankytojai eina ir eina, nauja medžiaga jau ilgai nebuvo čia pasirodžiusi. Taigi, kad kažkas pajudėtų, noriu pristatyti jums paprastutį pramoginį testuką, kuris leis pasitikrinti, ar geras, ar patyręs ir ar visapusiškas esate vadovas. Na, gerai :-) Gal ir ne toks jau paprastas išties tas testas, tačiau jis neformalus, nereikalaujantis metodinių žinių, o daugiau skirtas bendrai patirčiai ir požiūriui įvertinti. Prašom pabandyti - Testas vadovui ... Skaityti daugiau (150 žodžių)Raktiniai darbuotojaiRaktiniai darbuotojai: kaip "nereikšmingas" žmogus gali sukelti krizęPradėsiu šį straipsnį nuo vienos istorijos, kurią kartą teko stebėti įmonėje, ignoravusioje personalo vadybos procesą - neabejoju, kad ir jums teko matyti panašių dalykų. Praktinis pavyzdysGan nemažos įmonės pardavimų skyrius, dirba kokie dešimt pardavimo vadybininkų. Darbai gan sudėtingi - reikia ne tik parduoti paslaugas klientams, bet ir sukoordinuoti, prižiūrėti visą paslaugos suteikimą. Paslaugos pakankamai sudėtingos, o ir klientai gan specifiniai, todėl naujai atėjęs vadybininkas porą mėnesių mokosi, kol pradeda išties dirbti, o pilnai įsivažiuoja per kokį pusmetį. ... Skaityti daugiau (1344 žodžių) |
Raktažodžiai
|