it
SM.lt
CRM
Žiūrėti kodą
itSM Pradžia
ITIL
Procesinis vald...
Metodologijų pa...
?
itSM.lt Meniu
Į pradžią
itSM Forumas
Vadybos testai
LinkedIn itSM grupė
Visi blogo straipsniai
Prenumerata (RSS/Atom)
Procesinis valdymas
ISO-9000
Balanced Scorecard
Six Sigma
ITIL
- Service Support
- Service Delivery
Naudingos nuorodos
Common Sense
Main
Home
Puslapiai
Aptarimas
Pakeitimų sąrašas
Naudotojo meniu
Prisijungti
Registruotis
Nustatymai ...
Išplėstinis persukimas
Išorinės nuorodos
CRM
Žiūrėti kodą
Aptarimas
Istorija
Skirtumai
?
CRM
All Sections
--------------------
Daugiau
Atsiųsti
Uždaryti
'''CRM''' (angl. Client Relationship Management) arba Ryšių su klientais valdymas - tai, greičiau, ne tiek metodologija, kiek rinkinys programų bei idėjų, palengvinančių marketinginių akcijų valdymą, paslaugų pardavimą bei palaikymą įvairiose, ypač - prekybinėse įmonėse. Pirmosios tokios idėjos kilo tada, kai apie 1970-1980 pardavėjai sugalvojo IT panaudoti klientų duomenų bazes tam, kad surinkti kontaktinę klientų informaciją reklaminių pasiūlymų siuntimui. Vėliau truputį išplėstos sistemos buvo panaudotos dar ir klientų atrankai, remiantis ankstesniais pirkiniais, o dar vėliau - ir reklaminių akcijų efektyvumo įvertinimui. Iš esmės, pilnavertis CRM nieko ypatingo savyje neturi, o tik apibrėžia du procesus: marketinginį bei pardavimo (kartais - dar ir klientų aptarnavimo procesą, analogišką [[ITIL]] [[Service Desk]] funkcijai). Pirmasis yra skirtas darbui su klientų grupėmis, jo "outputas" - pardavimų procesas. Antrasis procesas skirtas darbui su pavieniais esamais arba potencialiais klientais, jo tikslas - pardavimo galimybę paversti laimėtu pardavimu. Kai kuriais atvejais įmonėms gali pakakti ir pavienio iš šių dviejų procesų - pvz., gėrimų gamintojui pakanka marketinginių akcijų valdymo, nes galutinis pardavimų procesas vykdomas kitoje įmonėje. Kita vertus, kai kurioms įmonėms marketinginiai procesai būna gan neaktualūs, tačiau labai svarbi klientų atranka pardavimų procesui. Plintant CRM sistemoms bei vystantis konsultacinėms įmonėms, CRM sąvoka gerokai išsiplėtė ir dabar neretai taikoma klientų aptarnavimo procesams (incidentų, paslaugų lygio bei pakeitimų valdymui ir pan.), o kartais - net ir vidiniams įmonės procesams, neturintiems jokio tiesioginio ryšio su klientais. Vis dėl to, kol kas CRM sunku vertinti, kaip pilnavertę procesų valdymo metodologiją - tai greičiau didelis nestruktūruotas kratinys, sudarytas iš įvairių skirtingiems tikslams skirtų metodikų, geriausių praktikų ir pan., kurių kokybė ir kompleksiškumas varijuoja nuo sudėtingų, [[ITIL]] ar kitas veiklos valdymo metodologijas įgyvendinančių sprendimų iki šiek tiek išplėstų elektroninio pašto programų, palengvinančių bendrą įmonės pardavėjų darbą. ---- '''[http://www.itsm.lt/forumas/viewtopic.php?f=4&t=37 Diskusija apie CRM]'''
Raktažodžiai :
Redagavimo apibendrinimas :
Raktažodžiai
Aktyvaus planavimo ciklas (1)
Alignability (1)
APC (1)
APM (1)
apribojimų teorija (1)
APS (1)
Artendus (2)
auditas (2)
Balanced Scorecard (2)
BC (1)
best practice (1)
blogas (1)
blogiausia praktika (1)
Borse Hermes (1)
BSC (1)
Capability Maturity Model (1)
Client relationship management (1)
CMM (2)
CMMI (2)
CMS (2)
CobIT (3)
Configuration management (1)
Continuity (1)
CRM (1)
Customer relationship management (1)
diagrama (2)
DocLogix (1)
duomenų valdymas (1)
ekonomika (1)
FITS (1)
flow chart (2)
geriausia praktika (2)
greitas diegimas (1)
human resources (1)
humoras (1)
informacijos valdymas (1)
internetas (2)
inventorizacija (1)
ishikawa (1)
ISO-9000 (5)
ISO-9001 (5)
ISPL (1)
istorija (1)
IT (1)
ITIL (13)
itSM (2)
IT valdymas (1)
kapitalizmas (1)
klientų aptarnavimas (1)
kokybės vadyba (4)
konfigūracijų valdymas (1)
Lietuva (1)
logotipas (1)
LOTS (1)
Malcolm Baldridge (1)
marketing (1)
marketingas (3)
MBNQA (1)
metodologija (4)
Microsoft (1)
Microsoft Operations Framework (1)
MOF (1)
monitoringas (1)
naujienos (1)
nuorodos (1)
optimizavimas (1)
palyginimas (2)
pardavimai (2)
Pareto (2)
paslaugų teikimas (1)
personalo vadyba (1)
personnel management (1)
Pirkimai (1)
Pirkimų valdymas (1)
planavimas (3)
procesai (10)
procesinis valdymas (5)
programinė įranga (1)
projektų valdymas (1)
Quality award (1)
revizija (1)
rizikos (2)
rėmėjai (1)
sales (1)
Sarbanes Oxley (1)
saugumas (1)
security (1)
sertifikavimas (1)
Service desk (2)
Six Sigma (2)
SOX (1)
standartas (2)
standartizacija (1)
statistika (2)
straipsniai (1)
strategija (1)
strateginis valdymas (1)
SWOT (2)
terminai (1)
testai (2)
tikslai (1)
vadyba (6)
verslas (1)
wiki (2)
wikyblog (1)
worst practice (1)
įvadas (10)