it
SM.lt
Malcolm Baldridge
Žiūrėti kodą
itSM Pradžia
ITIL
Procesinis vald...
Metodologijų pa...
?
itSM.lt Meniu
Į pradžią
itSM Forumas
Vadybos testai
LinkedIn itSM grupė
Visi blogo straipsniai
Prenumerata (RSS/Atom)
Procesinis valdymas
ISO-9000
Balanced Scorecard
Six Sigma
ITIL
- Service Support
- Service Delivery
Naudingos nuorodos
Common Sense
Main
Home
Puslapiai
Aptarimas
Pakeitimų sąrašas
Naudotojo meniu
Prisijungti
Registruotis
Nustatymai ...
Išplėstinis persukimas
Išorinės nuorodos
Malcolm Baldridge
Žiūrėti kodą
Aptarimas
Istorija
Skirtumai
?
Malcolm Baldridge
X
Warning:
You are not editing the most recent version of this page.
Saving will replace the newest version with this out-of-date version.
All Sections
--------------------
Daugiau
Atsiųsti
Uždaryti
'''MBNQA''' (Malcolm Baldridge National Quality Award, liet. Malcolm Baldridge vardo Nacionalinis kokybės apdovanojimas) - JAV kongreso įsteigtas įmonių kokybės valdym apdovanojimas bei su juo susijęs primityvus dviejų lygmenų kokybės valdymo modelis, sukurtas 1987 m.. Ir apdovanojimas, ir procesų valdymo modelis buvo sukurti, siekiant išpopuliarinti kokybės sistemas Jungtinėse Valstijose. Pavadintas pagarsėjusio JAV kokybės specialisto Malcolm Baldridge vardu. Procesų valdymo modelis garsinamas, rengiant kasmetinius Malcolm Baldridge konkursus, kuriuose apdovanojamos geriausiai savo procesus tvarkančios JAV įmonės. Malcolm Baldridge modelis yra labai bendras, gerokai mažiau detalizuotas nei ISO 9000. Jame nenagrinėjami ne tik kokybės diegimo metodai, bet net ir kontrolės (ar audito) priemonės. Visą modelį sudaro 7 dalys: * Valdymas (angl. Leadership), * Ilgalaikis planavimas (angl. Strategic planning), * Orientacija į klientus (angl. Customer and Market focus), * Orientacija į personalą (angl. Human resource focus), * Procesų valdymas (angl. Process management), * Verslo rezultatai (angl. Business Results). * Duomenys ir analizė (angl. Information and analysis) - pastaroji MBNQA dalis apibendrina ir apjungia ankstesnių dalių rezultatus. MBNQA modelis yra labai paprastas, orientuotas daugiausiai į kliento patenkinimą, bet neanalizuojantis įmonės vidinių procesų sąveikos, todėl netinka jokiai gilesnei darbo optimizacijai. Tačiau būtent dėl jo paprastumo, įvairios firmos jį gali lengvai įdiegti. Šis modelis davė pradžią keliems sudėtingesniems kokybės valdymo modeliams, pvz., Europoje paplitusiam [[EFQM]] verslo tobulinimo modeliui, taip pat - išpopuliarino kitas procesų valdymo metodologijas JAV įmonėse. ---- '''[http://www.itsm.lt/forumas/viewtopic.php?f=4&t=84 Diskusija apie Malcolm Baldridge kokybės apdovanojimą]'''
Raktažodžiai :
Redagavimo apibendrinimas :
Raktažodžiai
Aktyvaus planavimo ciklas (1)
Alignability (1)
APC (1)
APM (1)
apribojimų teorija (1)
APS (1)
Artendus (2)
auditas (2)
Balanced Scorecard (2)
BC (1)
best practice (1)
blogas (1)
blogiausia praktika (1)
Borse Hermes (1)
BSC (1)
Capability Maturity Model (1)
Client relationship management (1)
CMM (2)
CMMI (2)
CMS (2)
CobIT (3)
Configuration management (1)
Continuity (1)
CRM (1)
Customer relationship management (1)
diagrama (2)
DocLogix (1)
duomenų valdymas (1)
ekonomika (1)
FITS (1)
flow chart (2)
geriausia praktika (2)
greitas diegimas (1)
human resources (1)
humoras (1)
informacijos valdymas (1)
internetas (2)
inventorizacija (1)
ishikawa (1)
ISO-9000 (5)
ISO-9001 (5)
ISPL (1)
istorija (1)
IT (1)
ITIL (13)
itSM (2)
IT valdymas (1)
kapitalizmas (1)
klientų aptarnavimas (1)
kokybės vadyba (4)
konfigūracijų valdymas (1)
Lietuva (1)
logotipas (1)
LOTS (1)
Malcolm Baldridge (1)
marketing (1)
marketingas (3)
MBNQA (1)
metodologija (4)
Microsoft (1)
Microsoft Operations Framework (1)
MOF (1)
monitoringas (1)
naujienos (1)
nuorodos (1)
optimizavimas (1)
palyginimas (2)
pardavimai (2)
Pareto (2)
paslaugų teikimas (1)
personalo vadyba (1)
personnel management (1)
Pirkimai (1)
Pirkimų valdymas (1)
planavimas (3)
procesai (10)
procesinis valdymas (5)
programinė įranga (1)
projektų valdymas (1)
Quality award (1)
revizija (1)
rizikos (2)
rėmėjai (1)
sales (1)
Sarbanes Oxley (1)
saugumas (1)
security (1)
sertifikavimas (1)
Service desk (2)
Six Sigma (2)
SOX (1)
standartas (2)
standartizacija (1)
statistika (2)
straipsniai (1)
strategija (1)
strateginis valdymas (1)
SWOT (2)
terminai (1)
testai (2)
tikslai (1)
vadyba (6)
verslas (1)
wiki (2)
wikyblog (1)
worst practice (1)
įvadas (10)