Incident management (1 vs 2)

Incident management (1 vs 2)

Versija 1 iš 27 Sau 2008, 03:23

Main
 
Redaguoti versiją

Versija 2 iš 27 Sau 2008, 03:25

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #8 Line #8
   
Su incidentų valdymo procesu yra susiję [[Availability management]] (Pateikiamumo valdymo) ir [[Service level management]] (Įsipareigojimų valdymo) procesai, incidentų duomenis naudojantys paslaugos pateikiamumui ir įsipareigojimų vykdymui įvertinti, taip pat - [[Problem management procesas]], naudojantis incidentų statistikas problemų (incidentų priežasčių) paieškai.  Su incidentų valdymo procesu yra susiję [[Availability management]] (Pateikiamumo valdymo) ir [[Service level management]] (Įsipareigojimų valdymo) procesai, incidentų duomenis naudojantys paslaugos pateikiamumui ir įsipareigojimų vykdymui įvertinti, taip pat - [[Problem management procesas]], naudojantis incidentų statistikas problemų (incidentų priežasčių) paieškai. 
 + 
 +---- 
 +'''[http://www.itsm.lt/forumas/viewtopic.php?f=2&t=8 Diskusija apie incidentų valdymą]''' 
Raktažodžiai