itSM.lt Meniu Procesinis valdymas Naudingos nuorodos Naudotojo meniu
|
IT Service continuity managementIT Service Continuity Management (IT SCM) yra procesas, skirtas katastrofų, susijusių su IT paslaugų nutrūkimu, valdymui. Šio proceso pagalba užtikrinamas IT paslaugų tiekimo nenutraukimas bei verslo tęstinumas. IT SCM sąveikauja su visais ITSM/ITIL procesais, ypač su: Service level management - Suteikia informaciją apie IT paslaugų įsipareigojimus; Availability management - palaiko IT SCM sukuriant ir įgyvendinant prevencijos priemones; Configuration management - nustato pagrindines, būtinas konfigūracijas kurios turėtų būti organizacijoje po IT atstatymo; Capacity management – užtikrina, jog verslo poreikiai yra patenkinami tinkamais IT resursais; Change management – užtikrina, jog IT SCM planai yra tinkami ir atnaujinti, taip pat kontroliuoja, jog IT SCM figūruotų visuose pakeitimuose, kurie gali įtakoti šį procesą. Business Continuity Management (BCM) apima rizikų analizę bei valdymą, suteikianti galimybę organizacijai užtikrinti minimalų aprūpinimą ir verslo veikimą bet kuriuo katastrofos metu. BCM tikslas yra sumažinti rizikas iki priimtino lygio, taip pat sukurti verslo atstatymo planą.
Gartner statistika:
Valandos prastovos kaina įvairiose įmonėse:
- 2005 Joint Survey of 639 Users Strohl Systems and The CPM Group Pagrindiniai verslo nutrūkimo veiksniai:
- 2004 Veritas Survey of 1258 IT Professionals
|
Raktažodžiai
|