IT Service continuity management (Skirtumai)

IT Service continuity management (Skirtumai)

Versija 2 iš 27 Sau 2008, 03:49

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Dabartinė versija

Main
 

Content

Line #2 Line #2
   
IT SCM sąveikauja su visais [[ITSM]]/[[ITIL]] procesais, ypač su:  IT SCM sąveikauja su visais [[ITSM]]/[[ITIL]] procesais, ypač su: 
-  
* [[Service level management]] - suteikia IT SCM informaciją apie IT paslaugų įsipareigojimus  * [[Service level management]] - suteikia IT SCM informaciją apie IT paslaugų įsipareigojimus 
* [[Availability management]] - palaiko IT SCM sukuriant ir įgyvendinant prevencijos priemones  * [[Availability management]] - palaiko IT SCM sukuriant ir įgyvendinant prevencijos priemones 
Line #16 Line #15
   
Gartner statistika:  Gartner statistika: 
-  
* 30% įmonių turi veikiančius BCP  * 30% įmonių turi veikiančius BCP 
* Tik 18% jų nors kartą testavo BCP  * Tik 18% jų nors kartą testavo BCP 
Line #37 Line #35
* Terorizmas/sabotažas – 1.5%  * Terorizmas/sabotažas – 1.5% 
* Kita – 6.6%  * Kita – 6.6% 
-  
   
Poveikis verslui:  Poveikis verslui: 
Line #46 Line #43
- 2004 Veritas Survey  - 2004 Veritas Survey 
of 1258 IT Professionals  of 1258 IT Professionals 
-  
   
"Smagioji" statistika:  "Smagioji" statistika: 
Line #58 Line #54
   
----  ---- 
-[http://www.itsm.lt/forumas/viewtopic.php?f=2&t=12 Diskusija apie IT Service Continuity Management] +'''[http://www.itsm.lt/forumas/viewtopic.php?f=2&t=12 Diskusija apie IT Service Continuity Management]''' 

Raktažodžiai

-  +Continuity,saugumas,security,ITIL 
Raktažodžiai