ITIL (3 vs 4)

ITIL (3 vs 4)

Versija 3 iš 27 Sau 2008, 02:21

Main
 
Redaguoti versiją
← Compare with Previous Revision

Versija 4 iš 27 Sau 2008, 02:43

Main
 
Redaguoti versiją
Compare with Next Revision →

Content

Line #58 Line #58
Dabartiniame ITIL svarbiausi yra du moduliai, kuriuos įdiegus įmonėje, galima tarti, kad ši yra "ITIL-izuota":  Dabartiniame ITIL svarbiausi yra du moduliai, kuriuos įdiegus įmonėje, galima tarti, kad ši yra "ITIL-izuota": 
   
-* Service support - su paslaugų aptarnavimu susiję procesai +* [[Service support]] - su paslaugų aptarnavimu susiję procesai 
-* Service desk - klientų aptarnavimas +** [[Service desk]] - klientų aptarnavimas (pagal ITIL - Incident management proceso funkcija) 
-* Incident management - incidentų (paslaugos sutrikimų) taisymas +** [[Incident management]] - incidentų (paslaugos sutrikimų) taisymas 
-* Problem management - ilgalaikių problemų (incidentų priežasčių) taisymas +** [[Problem management]] - ilgalaikių problemų (incidentų priežasčių) taisymas 
-* Configuration management - dokumentacijos palaikymas +** [[Configuration management]] - dokumentacijos palaikymas 
-* Change management - bendras procesų valdymas ir dokumentacijos teisingumo palaikymas +** [[Change management]] - bendras procesų valdymas ir dokumentacijos teisingumo palaikymas 
-* Release management - naujų paslaugų įvedimo ar esamų paslaugų pakeitimo valdymas +** [[Release management]] - naujų paslaugų įvedimo ar esamų paslaugų pakeitimo valdymas 
   
   
-* Service delivery - su paslaugų sukūrimu ir pateikimu susiję procesai +* [[Service delivery]] - su paslaugų sukūrimu ir pateikimu susiję procesai 
-* Availability management - paslaugos pateikiamumo įvertinimas +** [[Availability management]] - paslaugos pateikiamumo įvertinimas 
-* Capacity management - resursų valdymas +** [[Capacity management]] - resursų valdymas 
-* Financial management - finansų valdymas +** [[Financial management]] - finansų valdymas 
-* Service level management - įsipareigojimų vykdymo priežiūra +** [[Service level management]] - įsipareigojimų vykdymo priežiūra 
-* IT Service continuity management - katastrofinių situacijų valdymas +** [[IT Service continuity management]] - katastrofinių situacijų valdymas 
-* IT Security management - duomenų saugumo ir konfidencialumo valdymas +** [[IT Security management]] - duomenų saugumo ir konfidencialumo valdymas 
   
   
Raktažodžiai